21 de març del 2011

El Meu Món

Per a la tercera tasca de l'assignatura de Noves Tecnologies hem aprés a utilitzar la ferramenta de Flickr. Jo ja el coneixia i ja tenia des de fa uns anys, asi que l'he aprofitat. He fet un album en concret per aquesta tasca i he posat les imatges que representen el meu món, la meua vida.
Totes són importants i en conjunt me representen moltíssim, asi que m'ha agradat molt com ha quedat. Trobe a faltar posar alguna foto d'algunes persones que són especials, però no he tingut temps per a fer una bona foto d'eixes persones.
Després de pujar-les i fer un album per a elles, les he ordenat com jo he volgut i he posat una descripció de cadascuna. He mirat les llicències i demés i ja he vingut al blog a investigar com fer una presentació en el blog. Ha sigut fàcil. I sense voler he aprés també com se pot posar un passe de diapositives en un costat del blog :)

He aprés algunes coses noves de flickr (com poder ordenar les imatges) però lo que m'ha paregut més interessant ha sigut les llicències i la varietat que n'hi ha. Jo he deixat la mateixa llicència que ja tenia perque a banda d'estes fotos per aquest treball tinc moltes més i no m'agradaria que la gent les utilitzara, asi que la llicència continua sent amb tots els drets reservats.

Aci vos deixe la meua presentació, espere que vos agrade:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada